Koronapandemia iski yllättäen ja kovaa. Monelle vaatekauppaketjulle tämä tarkoitti liikkeiden sulkemista hyvin lyhyellä varoitusajalla, juuri kun varastot täyttyvät kevään ja kesän mallistoista. Vaikka monella vaatekaupalla on jo oma verkkokauppa, myynnin muuttuminen täysin nettipohjaiseksi asettaa uusia haasteita inventaarionhallintaan. Miten hyödyntää kivijalkaliikkeiden valikoimaa verkkomyynnissä? Onneksi tähän on keksitty helppo ratkaisu!
Nordic ID:n monikanavamyyntikonsepti pitää sinut jatkuvasti ajan tasalla inventaariotilanteesta!
Nordic ID:n helppokäyttöisellä inventaarionhallintaratkaisulla olet aina ajan tasalla liikkeittesi ja varastojesi inventaarioista, sekä yksittäisten tuotteiden sijainnista.
Reaaliaikaisella inventaariotiedolla
Nordic ID yhteyshenkilösi on:
Jyri Leinonen
050 472 7683
jyri.leinonen(at)nordicid.com
Projekteihimme on mahdollista hakea Business Finlandin ja Ely – keskuksen häiriötilannerahoitusta.
Ole yhteydessä ja katsotaan tarpeesi yhdessä läpi! Tarvemäärittelyn jälkeen voimme auttaa sinua myös rahoitushakemuksen kanssa. Projektin läpivienti on sujuvaa, koska meiltä tulee kaikki tarvittavaa ohjelmistosta laitteisiin, ja opastamme työntekijäsi alkuun ratkaisun käytössä.
Lisätietoa:
Business Finlandin häiriötilannerahoitus-verkkosivu tarjoaa tietoa mm. siitä ketkä voivat hakea rahoitusta ja miten se tehdään.
https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/hairiotilannerahoitus/